Taksvärkin Challengers-ryhmässä haastetaan epäreilua maailmaa | Maailma.net Hyppää pääsisältöön

Taksvärkin Challengers-ryhmässä haastetaan epäreilua maailmaa

Haluatko haastaa epäreilua maailmaa? Haluatko edistää globaalisti kestävämpää tulevaisuutta ja nuorten oikeuksia? Etsitkö samoista asioista kiinnostuneita ystäviä tai sellaista porukkaa, jonka kanssa toimia?

Taksvärkin Challengers-ryhmä tarjoaa vaikuttamisesta kiinnostuneille 13–18-vuotiaille nuorille tilan oppia ja tehdä vaikuttamistyötä rennossa ilmapiirissä ja hyvässä porukassa. Kun emme kaikki välttämättä ole vielä yhtä rohkeita vaikuttajia kuin Greta Thunberg, niin tarvitsemme väylän, jonka kautta lähteä edistämään meille tärkeitä asioita.

Osallistumiseen et tarvitse aikaisempaa kokemusta tai tietoa vaikuttamisesta – kiinnostus reilumman maailman edistämiseen riittää!

Challengers-ryhmässä pääset tutustumaan yhteiskunnallisiin teemoihin, tapaamaan eri alojen asiantuntijoita ja vaikuttajia sekä oppimaan erilaisia vaikuttamisen taitoja.

Ryhmän jäsenenä olet mukana tekemässä esimerkiksi somekampanjointia sinulle tärkeän aiheen puolesta ja muuttamassa maailmaa rennolla otteella hyvässä porukassa – hauskanpitoa unohtamatta. Ryhmän jäsenet päättävät yhdessä toiminnan tarkemmista teemoista ja aktiviteeteista.

Ryhmässä olet nuorena asiantuntijana ja vapaaehtoisena mukana tukemassa Taksvärkin työtä ihmisoikeuksien edistäjänä.

Nuorelta nuorelle -hengessä toimit Suomen ja maailman nuorten oikeuksien ja kestävän tulevaisuuden puolesta.

Challengers-ryhmä tapaa ensimmäisen kerran verkossa keskiviikkona 27.1.2021 kello 17–19. Kevään aikana tapaamisia järjestetään ainakin kerran kuussa, joko verkossa tai livenä. Mukaan voi tulla mistäpäin Suomea vain.

Ilmoittaudu ryhmään lähettämällä joko WhatsApp-viesti Taksvärkin järjestökoordinaattori Milkalle numeroon 050 341 5507 tai sähköpostia osoitteeseen milka.autio@taksvarkki.fi. Laita viestiin nimesi, ikäsi ja paikkakuntasi. Kun olet ilmoittautunut, saat Milkalta linkin verkkotapaamiseen.

Ilmoittaudu mukaan ensimmäiseen tapaamiseen viimeistään maanantaina 25.1.2021!

Tule mukaan haastamaan epäreilua maailmaa!

Tästä voit tutustua Oikeus olla minä Taksvärkki-kampanjaan.
Täällä voit lukea Taksvärkin blogia.