Reilu kauppa haastaa kansanedustajaehdokkaat kampanjoimaan vastuullisesti | Maailma.net Hyppää pääsisältöön

Reilu kauppa haastaa kansanedustajaehdokkaat kampanjoimaan vastuullisesti

Reilu kauppa ry lähettää sata pakettia reiluusmateriaalia puolueiden vaalipäälliköille ja piiritoimistoille ympäri Suomea.

Reilu kauppa ry lähettää tällä viikolla sata pakettia reiluusmateriaalia puolueiden vaalipäälliköille ja piiritoimistoille ympäri Suomea. Puolueille lähetetään haaste vastuullisesta kampanjoinnista sekä Reilun kaupan kahvia ja teetä, tietoa Reilusta kaupasta, Reilun kaupan kaupunki -arvonimestä ja sosiaalisesti kestävistä julkisista hankinnoista.

Lisäksi vaalipiireihin lähetetään Kannatan Reilua kauppaa -puhekupla, jolla ehdokas voi ilmaista tukensa Reilulle kaupalle esimerkiksi sosiaalisessa mediassa käyttämällä tunnuksia #vaalit2015, #reiluehdokas ja #reilukauppa.

"Suomalaiset ovat maailman kovimpia kahvinjuojia, ja vaalikeväänä kahvia vasta kuluukin. Reilu kauppa ry haastaa kaikki puolueet kampanjoimaan vastuullisesti. Toivottavasti vaalitilaisuuksissa juodaan kahvia, jonka viljelijällä on mahdollisuus hankkia toimeentulonsa omalla työllään", sanoo Reilu kauppa ry:n toiminnanjohtaja Janne Sivonen.

Vaalipiireihin lähtee:

Maailma muuttuu ostos kerrallaan -esite
Haluan asua Reilun kaupan kunnassa
-esite
Reiluja hankintoja
– opas sosiaalisesti kestäviin hankintoihin -esite
Reilu kauppa ry:n vuosiraportti 2013

Kannatan Reilua kauppaa -puhekupla

Haasta sinäkin oma ehdokkaasi mukaan!