Loviisan Rauhanfoorumin elokuun ohjelma nyt paketissa

Tulevan elokuun Loviisan Rauhanfoorumin ohjelma on nyt valmis. Luvassa mm. seminaareja Syyrian ja Ukrainan tilanteista, kestävästä kehityksestä ja rauhanliikkeiden historiasta. Musiikkipuolella tarjolla mm. flamencoa, Neil Youngia ja kongolaista soukosia eli rumbaa. Mukana myös monikulttuurinen naiskuoro Kassandra, Juhani Ahon kirjoittama lukudraama ja paljon muuta. Tervetuloa maistelemaan rauhanlettuja ja nauttimaan Suomen hymhyilevimmän kesäfestivaalin tunnelmasta!

Kokonaisuudessaan ohjelma löytyy osoitteesta www.rauhanfoorumi.fi/ohjelma.

Lisää kuvia median käyttöön: https://www.flickr.com/photos/84378184@N06/sets/72157634942465290/.

Kampanjat Suomen kristillinen rauhanliike ry

Punainen logo, jossa kädet ylhäällä oleva ihmishahmo.

Logo, jossa keltainen nuolikuvio ja teksti Taksvärkki ry, Dagsverket rf.