Järjestä Reilu kahvitauko ja osallistu kilpailuun! | Maailma.net Hyppää pääsisältöön

Järjestä Reilu kahvitauko ja osallistu kilpailuun!

Reilun kaupan viikko lähestyy.

Reiluja kahvitaukoja järjestetään viikolla 43 eli 20.-26. lokakuuta, sillä silloin vietetään perinteistä Reilun kaupan viikkoa. Tänä vuonna viikon teemana on kahvi. Toivomme, että työpaikallanne kahvitellaan tuolloin reilusti ja näyttävästi. Toivomme myös, että kerrotte kahvitauosta esimerkiksi yrityksenne nettisivuilla tai Facebookissa ja haastatte myös muita työpaikkoja mukaan kahvittelemaan!

Näin osallistut kilpailuun:

Mieti etukäteen, kuinka monta kupillista Reilun kaupan kahvia seurueesi juo ja kerro meille kupillisten määrä. Me laskemme, kuinka monta Reilun kaupan kahvinviljelijää työllistimme yhteensä kaikilla viikon aikana juoduilla kahvikupillisilla. Ilmoittaudu kilpailuun osoitteessa reilunkaupanviikko.fi. Sivulla on laskuri, johon voit syöttää kahvikupillisten määrän ja tiedot kahvitauostanne.

Jos haluat tilata työpaikan kahvihuoneeseen tai muuhun kahvinjuontitilaan Reilusta kahvitauosta kertovan julisteen tai muuta materiaalia, tilaa meiltä! Kaikki materiaali on maksutonta. Tilaa materiaalia täältä!

Reilun kahvitaukonsa ilmoittaneista valitaan kuusi voittajaa. Yksi saa suuren laatikollisen erilaisia Reilun kaupan kahveja ja viisi kahvitaukoa voittaa kahvikurssin kahdelle hengelle.

Onnea kilpailuun ja hyviä kahvihetkiä!

Reilusta puuvillasta valmistetut tekstiilit ovat hyvä liikelahja

Tiesitkö, että Suomessa on hyvä valikoima yrityksiä, joilta voi tilata Reilun kaupan puuvillasta valmistettuja tekstiilejä työpaikkojen tarpeisiin? Niiltä voi tilata esimerkiksi paitoja tai kasseja oman yrityksen logolla tai muulla painatuksella. Nettisivuiltamme löydät lisätietoa puuvillatuotteiden tarjoajista, joita ovat esimerkiksi Black Moda, Innoflame, Inner Ground Design, Kaiku Ethical, Kuusnelonen, Mediawear Custom Apparel, Mercatus ja Nanso.

Tutustu valikoimiin ja tilaa yksilöllisiä vaatteita tai valitse valmiista valikoimasta teille sopiva vaihtoehto!

Nettisivuiltamme löytyy myös muita ideoita liikelahjoiksi tai vaikkapa henkilökunnan muistamisiin.